Čo sa techniky týka, vedeli by naše televízie hovoriť historky „z inštalácie“ celé dni. Po relatívne hladkom priebehu zmeny štúdia sa na bratislavskej kolibe dlho neradovali …
Príchod ich dlho promovaného webu na jeseň minulého roku by sa dal nazvať fiaskom, ľudia nadávali a návštevnosť markiza.sk stúpala. Teraz sa zdá, že sa karta obrátila. JOJ sa podarilo relatívne odladiť väčšinu chýb, nekonečne kritizovaný JOJ Media Player je potrebný v archíve už len pri najvyššej kvalite, stredná kvalita využíva Flash Player využívaný napríklad aj v blogoch. Potrebný je len Flash Player deviatej verzie a tým sa stal archív opäť dostupný aj pre užívateľov OS GNU/Linux (do konca týždňa plánujem vidieť všetky jesenné časti )MafStory 😀 )

Prvé, čo som si pozrel v archíve …
V záhorskej bystrici však majú hlavu v smútku až teraz. Po redizajne pôvodného loga a zjednotení korporátnych symbolov a grafiky, došlo aj k zmene vizuálu vlajkovej lode Markízy – Televíznych Novín. Nový štúdiový set, technológia i koncepcia správ si odniesli veľkú vlnu kritiky a prechod ešte stále nie je ukončený (problém s technikou, relácia Na telo ide už dva týždne z provizória … Aby toho nebolo málo, na markiza.sk už ani nevedia, čo vlastne budú vysielať …

čože dnes budeme vysielať? Alebo – nechajme sa prekvapiť?
Ako sa hovorí, sranda musí byť …
Je to úplne jedno čo vysiela Markíza, preto už ani program neuverejnia :). Tak či tak sa pochvália vysokou sledovanosťou. Veď kúpiť si sledovanosť v 800 peoplemetrových rodinách nie je problém. Alebo to tak nefunguje ?