Posledné mesiace zachvátila aj Slovensko mánia – zľavománia. Podľa vzoru amerického Grouponu u nás zľavoportálov pribúda ako húb po daždi. To je síce pekné, no nie je zľava ako zľava.
Áno, zákazník má šancu ušetriť nemalé peniaze, no môže aj o nejaké dôjsť, prípadne sa to prejaví na službách. Negatívne skúsenosti ľudí sa začínajú objavovať čoraz častejšie. Nedávno sa stal prípad na jednom z portálov, že tam ktosi inzeroval ekologickú praciu guľu za zhruba 8 EUR, hoci jej cena sa bežne pohybuje okolo 30 EUR. Zaujímavá akcia, až kým sa nezačali množiť oklamaní zákazníci, ktorí zaplatili, no tovar nedostali. Celkovo ich bolo 107.
Ďaľšiu skúsenosť máme s manželkou. Zakúpila večeru pre dvoch v jednej z petržalských reštaurácií. Prostredie príjemné, jedlo pomerne chutné, až na to, že slečna čašníčka budila dojem, ako by sme mali čím skôr zmiznúť. Problém bol v tom, že namiesto pohody pri večeri sa valili chody jeden za druhým. Jeden pokrm sme ledva stihli dojesť a druhý už bol dávno na stole. Po nastolení všetkých jedál dlho-dlho nič.
Všeobecne sa mnoho ľudí sťažuje na chladný prístup obsluhy v podnikoch, pokiaľ je predmetom zľavy stravovanie. Vrelejšia obsluha je snáď aj u predajcov parfémov a opaskov na Trnavskom Mýte. Nie nadarmo platí: „Náš zákazník, nie je vždy náš pán …“. A čo vy, tiež máte podobné skúsenosti? Podeľte sa o ne v komentároch.
Problem s ochotou obsluhy je u nas vseobecny problem takze by som nedaval vinu na poukazy, vyskusal som zopar a vzdy bez problemov… Aj ked neriesil by som poukaz do podniku ktory preda stovky kuponov…. je jasne ze personal toho bude mat plne ….