Aj O2 robí chyby

Už niečo vyše roka pôsobí aktívne tretí „kyslíkový“ operátor. O jeho kvalitách sa už mnoho popísalo, či už v dobrom alebo zlom. Dnes Vám opíšem ďaľší prešľap.

Isto si pamätáte na jesennú kampaň Vyber si svoje číslo, ktorá sprevádzala nové pausály O2 pre mňa . Samozrejme pekné čísla sa rozchytali pomerne rýchlo … Však mať zlaté alebo strieborné číslo zadarmo nie je na zahodenie.

Ponuka ma zaujala, zarezervoval som si číslo aj s potrebným kódom a následne si cez e-shop objednal k tomu číslu aj samotný paušál a telefón. Formu dodania som zvolil kuriéra.

Asi o 2 dni ma kontaktovali viackrát zamestnanci spoločnosti (evidentne mali trochu chaoz v tom, komu sa už ozvali, ale pri tom zhone, čo určite mali mi to nevadilo), že daný telefón, ktorý som si zvolil momentálne nemajú a neskôr ma informovali aj o potrebe kaucie 5000,- Sk, nakoľko sa nachádzam na black liste operátorov (hriechy mládí :-/ ), čo mi nevadilo. Dohoda teda znela, že naďalej mám záujem o telefón s paušálom, takisto s mnou zvoleným číslom a zaplatím pri prebraní od kuriéra aj depozit. Jediné, čo som požadoval, nech sa mi ozve kuriér pred dodaním …

Ako to vyzerá dnes?
Nemám daný telefón, nemám paušál písaný na mňa a na mnou zvolené číslo môžem zabudnúť, jedine ak si zaplatím jeho plnú sumu. Dôvod? Nik sa mi neozval. Ani kuriér, ani operátor. Už som prestal aj čakať.

Nedalo mi však, tak som napísal do spoločnosti cez formulár, ktorý som našiel na ich webe, čas odoslania formuláru 26.3.2008 o 10:36. Aj keď mám pocit, že sa mi nik neozve, počkám celkovo 7 dní, v prípade odpovede od nich, ju veľmi rád zverejním, ak nie, doplním zvyšný komentár.

AKTUALIZÁCIA
Tesne po napísaní článku mi došla odpoveď …


Vazeny pan Dvorsky,

radi by sme Vam odpovedali na Vas email z 26.3.2008.

Bezplatne aktivovat vybrane telefonne cislo bolo mozne do konca oktobra na ktorejkolvek nasej Znackovej predajni, kde bolo mozne s pausalnym programom zakupit aj mobilny telefon. V sucasnej dobe poskytujeme vyber telefonneho cisla, ale v zmysle platneho cennika sluzieb, ktory najdete na nasej internetovej stranke http://www.sk.o2.com/ludia/zakaznicke-centrum/cenniky.html . Poplatok je od 1.200,- Sk DPH, Zlate cislo 10.000,- Sk s DPH.
Nasu aktualnu ponuku sluzieb najdete na nasej internetovej stranke http://www.sk.o2.com/sk/domovska-stranka.html , kde po rozkliknuti vybraneho produktu, sa Vam zobrazia kompletne informacie.

Radi by sme Vam dali do pozornosti i nasu najnovsiu ponuku O2 Nova Jednotka, ktoru najdete na nasej internetovej stranke http://oslavujeme.sk.o2.com/.

Blizsie informacie o vsetkych produktoch a sluzbach najdete na nasich internetovych strankach www.sk.o2.com.

V pripade akychkolvek otazok a nejasnosti suvisiacich s poskytovanim telekomunikacnych sluzieb je mozne kontaktovat bezplatnu linku 0800 02 02 02.

S pozdravom a zelanim pekneho dna

M********** P**********
Back office operátor
Oddelenie starostlivosti o zákazníkov
Telefónica O2 Slovakia, s.r.o.
www.sk.o2.com

eeee … Takže odpoveď na moju otázku som nedostal, lepšie povedané, decentne sa vyhli podstate mojej otázky.

eMDi

Blogger, webdeveloper, linuxák, F1 Fan

3 thoughts to “Aj O2 robí chyby”

Pridaj komentár